Tuesday, September 18, 2012

Cerita Lapuk Jamuan Raya Subest 2012

Bagi mereka yang follow blog aku tapi tak pernah dah nak buka blog aku ni, bagi mereka yang bosan menengok new post di dashboard mereka yang tak comel tu (macam aku punya comel), bagi mereka yang dalam diam-diam suka baca blog AyamComel ni, atau bagi mereka yang setia baca blog aku ni. Terima kasih kerana sudi membaca. Anda hebat. 

Shuhaida-Shuhaila-Ismail punn hebat okay. Saya rindu kakak-kakak saya. Okbye.

Eh, belum bye-bye lagi. Baru nak syok-syok cerita pasal peristiwa yang dah bertahun tak diceritakan.(Aku melalut) No lah, ni JamuanHariRayaSubest 2012 edition.

Banyak sangat gambar yang boleh dibuat kenangan. Mungkin tahun depan ada yang masuk sekolah lain. Ya, itu yang pasti. Dan gambar yang dipaparkan dibawah ni adalah suku dari kesemua gambar yang diambil.





















Terima kasih Miza Afrina kerana menjadi model-of-day aku. Mucho Lovey :*

thankyou reading cakapcakap budak comel :]

No comments:

Post a Comment